فروش نایلون بسته بندی – قیمت نایلون بسته بندی

فروش نایلون بسته بندی – قیمت نایلون بسته بندی

فروش نایلون بسته بندی - قیمت نایلون بسته بندی

فروش نایلون بسته بندی – قیمت نایلون بسته بندی

نایلون بسته بندی به صورت پاکت ها و یا رول ها می توانند بصورت کاملا شفاف, کاملا رنگی با پنجره شفاف تولید گردد. از جمله مواردی که در نایلون بسته بندی می توان ذکر کرد شفافیت جنس و زنده بودن رنگ ها و طرح چاپ شده می باشد.و همچنین شفافیت جنس نایلون بسته بندی باید بگونه ای باشد که بر روی محصول داخل آن اثر گذار نباشد.

شرکت باران پلاستیک تولید کننده نایلون بسته بندی ساده و شرینگ به صورت رول ، کیسه و برش خورده میباشد .امروزه ما برای مصارف گوناگون از جمله فروشگاه های مواد غذایی , محصولات غذایی آماده و نیمه آماده , انواع نان , خشکبار و… جهت ارائه هرچه بهتر و بهداشتی محصولات خود, به نایلون بسته بندی نیاز داریم  .این نایلون های بسته بندی به صورت پاکت و یا رول و همچنان  بصورت شفاف و یا رنگی میباشند .

بسته بندی مواد غذایی برای حفظ سلامت محصولات از تولید تا مصرف ضروری است و همچنین اطلاعات مربوط به کالا بر روی آن درج می شود و در اصل پلی میان مصرف کننده و تولید کننده می باشد. در حال حاضر شرکت های صنایع غذایی دنبال بسته بندی ها با شیوه های نوین هستند تا مخاطب های بیشتری را جذب کنند و به فروش بیشتری نیز برسند.

 

فروش نایلون بسته بندی

فروش نایلون بسته بندی

بجز نایلون بسته بندی ساده, نایلون های بسته بندی شیرینگ را میتوان نام برد که برای بسته بندی درب پوش های مواد غذایی برای جلوگیری از نفوذ هوا و بسته بندی نمودن بطری های آب معدنی یا نوشیدنی برای صرفه جویی اقتصادی , وکیوم نمودن مواد غذایی , وکیوم نمودن غذاهای رستوران ها برای حمل و نقل آسان , جلوگیری از نفوذ گرد و غبار استفاده میشود که این نایلونها قابلیت چاپ را دارند و بیشتر برای تبلیغ استفاده میشود .

نایلون شیرینگ در حالت کلی به چند دلیل استفاده می شود :

1. حفاظت در برابر ضربه خصوصا در زمان جا به جایی

2. حفاظت در برابر آلودگی

3. حفاظت در مقابل چربی و روغن

4. باعث می شود بسته بندی ظاهر بهتری داشته باشد.

5. باعث سنگین شدن محصولات بسته بندی نمی شود.

فروش نایلون بسته بندی – قیمت نایلون بسته بندی

تولیدی نایلون

▪️نایلون بسته بندی

▪️رول نایلون رنگی

▪️کیسه حبابدار

تولید استرچ صنعتی

▪️فروش عمده نایلون حبابدار

▪️نایلون شرینگ

 

 

امتیازدهی

تولیدی نایلوننایلون بسته بندی

توزیع کننده انواع نایلونتولید کننده نایلون پفکیرول نایلون بسته بندینایلون بسته بندینایلون بسته بندی سادهنایلون بسته بندی ساده و شیرینگنایلون بسته بندی شیرینگنایلون بسته بندی قطعاتنایلون بسته بندی مواد غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *