فروش نایلون استرچ درتهران – انواع نایلون استرچ در تهران

 فروش نایلون استرچ درتهران – انواع نایلون استرچ در تهران

 

**نایلون استرچفروش نایلون استرچانواع نایلون استرچ**

 

 فروش نایلون استرچ درتهران - انواع نایلون استرچ در تهران

فروش نایلون استرچ درتهران – انواع نایلون استرچ در تهران

نایلون استرچ چیست:

نایلون استرچ به پلاستیک های رول شده با ضخامت کم همراه با خاصیت کشسانی و چسبندگی پلاستیک استرچ بسته بندی می گویند و همچنین  کالایی نایلونی شکل، دارای سطحی صاف، شفاف و دارای قدرت کشش و چسبندگی بالا می باشد که طیف گسترده ای از ویژگی های لازم برای بسته بندی محصول در اختیار کاربر قرار می دهد.  این کالا ،کالایی اقتصادی و پرکاربرد است که برای آخرین مرحله بسته بندی مورد توجه بسیاری از صنایع مختلف قرار گرفته است.

 

نایلون استرچ

نایلون استرچ

نایلون استرچ

 

ویژگی هایی دارد که از جمله مهمترین ان می توان به جلوگیری از انتقال رطوبت، ممانعت از ضربه و آسیب به کالا، اطمینان در حمل و نقل و سرعت بسته بندی اشاره کرد. وچون نایلون  استرچ بسته بندی جذب بسیار خوبی بر روی بدنه محصولات دارد به این دلیل در بسته بندی هایی مانند بسته بندی مبلمان ، صنایع تولید کارتن ، صنایع دارو سازی ، سرویس چوب و… مورد استفاده قرار می گیرد

باران پلاستیک تولیدکننده و صادر کننده نایلون استرچ 5 لایه با خاصیت کشسانی هر 1 متر تا 10 متر در ایران می باشد و این خاصیت کشسانی بیشتر باعث می شود میزان هزینه های مصرفی کارخانجات و شما برای بسته بندی کالای خود ب حداقل ممکن برسد .

?واین نایلون استرچ که ان را  فیلم استرچ هم می نامنداز لحاظ نوع بسته بندی به 2 گروه کلی تقسیم می شوند:

1.فیلم استرچ دستی: که این نوع بسته بندی را روش سنتی میباشد که در این روش مستقیما ازبکار گرفتن  نیروی انسانی و سرعت پایین و هزینه بالای نیروی انسانی را در برمی گیرد.

2.فیلم استرچ ماشینی:بسته بندی ماشین دارای هزینه مصرفی کم و سرعت بالایی است

▪️استرچ پالت بند

▪️تولید استرچ صنعتی

▪️استرچ فیلم

▪️تولیدی نایلون

 

 

 

 

امتیازدهی

پلاستیک حبابدارنایلون بسته بندی

تولید فیلم نایلونتولید کننده انواع نایلونتولید نایلون صنعتیتولید و چاپ نایلونتولید و چاچ نایلون استرچرول نایلون استرچقیمت نایلون استرچ پالتنایلوننایلون استرچنایلون استرچ پالتنایلون استرچ در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *