در مورد نایلون حبابدار بیشتر بدانیم

کارخانه نایلون حبابدار

در مورد نایلون حبابدار بیشتر بدانیم

نایلونهای انواع مختلفی دارند و معمولاً برای مصارف بستهبندی مورد استفاده قرار می گیرند. نوعی از نایلون بنام نایلون حبابدار است که علاوه بر ویژگی بستهبندی دارای خاصیت ضد ضربه بودن نیز است. در این متن به طور مختصر آنرا معرفی کرده و در مورد انواع و خصوصیات آن توضیحاتی ارائه می دهیم.

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حبابدار یک نایلون پلاستیکی است که دارای یک سطح صاف و مشخص می باشد که در زیر سطح آن حبابهای کوچک پرشده از هوا قرار دارد. این حبابها بسیار بهم نزدیک بوده و به شکلهای معمولاً گرد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این نوع نایلون به دو صورت رول و پلاستیک حبابدار تولید می شود.

پلاستیک حبابدار

این نوع از نایلون حبابدار نسبت به رول جمع و جورتر و کوچک تر است و برای بسته بندی وسایل کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت آن با پلاستیک معمولی در خاصیت ضدضربهای بودن آن می باشد. همچنین تا حدی زیادی جلوی رطوبت و نفوذ آن به وسیله بستهبندی شده را می گیرد.

فروش نایلون پفکی

نایلون حبابدار (رول)

کاربرد نایلون حبابدار

مهمترین مزیت این نوع از نایلون خاصیت ضدضربه بودن آن می باشد و از این خاصیت برای بستهبندی محصولات تولید شده توسط کارخانه یا شرکت که به ضربه حساس می باشند، استفاده می شود.

همچنین برای مواردی مثل اسباب کشی می توان نایلون حبابدار را به دور وسایل حساس به ضربه مثل ظروف شیشهای که در کارتن قرار داده می شود، پیچید تا از صدمهرسیدن به آنها جلوگیری شود.

 

تعیین قیمت نایلون حبابدار

قیمت این نوع از نایلون بر اساس اینکه از نوع رول یا پلاستیک باشد و اینکه ساخت چه شرکتی باشد متفاوت است. قیمت رول بر اساس متراژ آن و قیمت پلاستیک بر اساس تعداد آن مشخص می شود.

همچنین فاکتورهای مهم دیگر تأثیرگذار بر قیمت تعداد لایه های نایلون و همچنین ضخامت حبابهای موجود در آن می باشد.

 

در مورد فروش نایلون حبابدار

این محصول را می توان از شرکتهای مختلفی چون حبابباران تهیه کرد. این شرکت هر دو نوع رول و پلاستیک حبابدار را میسازد و دارای سابقه طولانی در امر تولید می باشد.

محصولات این شرکت از کیفیت بسیار خوب، شفافیت زیاد و استحکام بالایی برخوردار است و با قیمت مقرون به صرفه و مناسب در بازار ارائه می شود.

برای تهیه محصولات این شرکت می توانید با شماره تلفنهای درج شده در سایت شرکت تماس بگیرید.

 

امتیازدهی

فروش نایلون حبابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *