سلفون استرچ بسته بندی


سلفون استرچ بسته بندی

سلفون استرچ

نایلون استرچ یکی از پرمصرف ترین پلاستیک های بسته بندی در انواع صنایع و کارخانه جات است ،

که بسیار پر مصرف بوده و صنایع هر ماه اقدام به خرید سلفون استرچ می کنند ،شرکت باران پلاستیک با قیمت مناسب و کیفیت خوب باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

استرچ پالت چیست ؟

استرچ پالت تشکیل شده از مواد پلی اتیلنی است که دارای خاصیت کششی بسیار بالا و همینطور چسبندگی و شفافیت زیادی دارد که یکی از بهترین پلاستیک بسته بندی محصولات در صنایع است که از جهات مختلف محافظ محصول می شود.

از مزایای خوب نایلون استرچ قابلیت ضد  گرد و خاک و ضد رطوبت است  که  باعث ماندگاری زیاد کالا و کم شدن هزینه حمل و نقل و باعث افزایش راندمان صنعت می گردد.

سلفون استرچ بسته بندی

سلفون استرچ بسته بندی

شاخصه های سلفون استرچ بسته بندی پالت

  1. ضخامت: ضخامت نایلون استرچ پالت عرض 100،50و 150میکرون تولید می شود. افزایش تعداد لایه های تشکیل شده در این نایلون سبب تغییر در ضخامت فیلم تولید شده و استحکام نهایی خواهد شد. معمولا رول های استرچ در طول ۱۰۰۰ متری تولید می شوند.
  2. حد کشسانی: دستگاه استرچ پالت که قابلیت Pre-Stretch دارند
  3. می بایست فیلم هایی تهیه کنند که حداقل قابلیت کش آمدن آن 500 درصد باشد تا ضمن صرفه اقتصادی در مصرف نایلون ها، از بسته بندی نهایی با کیفیت تری بهره گیرند و در هنگام فرایند کشش دچار پارگی نشوند.
  4. تعداد لایه ها: نایلون های تولید شده به منظور رسیدن به حد استحکامی قابل قبول چند لایه (co-extrusion) هستند.
  5. وجود تعدد لایه ها سبب می شون کیفیت نهایی کار بالا رود و قابلیت های مکانیکی نایلون بهبود چشمگیری یابد.
  6. این نکته را همواره باید در نظر گرفت که زیاد شدن قطر نیز دلیل بر مرغوبیت نایلون نخواهد بود. این فیلم ها به صورت وزنی فروش می روند  و طبیعتا نایلون با لایه های بیشتر و مقاوم تر و سبک تر اولویت انتخاب هستند.
  7. میزان چسبندگی: فیلم استرچ مرغوب می بایست دارای چسبندگی متعادل باشد تا بعد از کشیدن شدن خود را رها نکرده و با قدرت نسبی شکل بسته بندی را حفظ کند. همچنین در تکان ها تغییر شکل نداده و دور تا دور بسته های روی پالت را بچسبد.
  8. ویژگی های خاص: مقاومت در برابر اشعه UV خورشید می تواند به عنوان یک ویژگی خاص در نایلون استرچ تلقی شود.
  9. Anti Static بودن نایلون پالت بند نیز سبب خواهد شد گرد و غبار کمتری جذب بسته بندی شود.
  10. همچنین مواردی نظیر رنگ شفاف و مات (برای محصولات سبک و سنگین) و چاپ نقوش می تواند شامل ویژگی منحصر به فرد برای این فیلم ها باشد.

3.8/5 - (42 امتیاز)

استرچ پالت بنداسترچ فیلم

رول نایلون استرچسلفون استرچ بسته بندیفیلم استرچ چیستفیلم استرچ صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *