تولید کننده استرچ پالت بند – فروش استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند


تولید کننده استرچ پالت بند – فروش استرچ پالت بند

 

**تولید و فروش استرچ پالت بند-فروش نایلون استرچ**

 

تولید کننده استرچ پالت بند - فروش استرچ پالت بند

تولید کننده استرچ پالت بند – فروش استرچ پالت بند

با ورود نایلون استرچ به عرصه‌ بسته بندی صنعتی نگرانی‌ها برای حفظ محصول تا مقصد کاهش چشمگیری داشت. این نایلون‌ها نیازهای تولیدکننده از بسته بندی تا مراقبت از محصول را برآورده می‌کند.

نایلون استرچ پالت یکی از پر مصرف ترین محصولات در بسته بندی می باشد.مانند بسته بندی مبلمان ، صنایع تولید کارتن ، صنایع دارو سازی ، سرویس چوب و… مورد استفاده قرار می گیردو  جذب بسیار خوبی بر روی بدنه محصولات داردو همچنین از ورود اب و هرگونه رطوبت و گرد و غبار به داخل مواد غذایی جلوگیری به عمل می اورد.

 

مزیت های استفاده از استرچ پالت بند

مزیت های استفاده از استرچ پالت بند

باران پلاستیک بهترین تولید کننده و توزیع کننده نایلون استرچ , نایلون استرچ پالت را که یکی از بهترین انواع نایلون برای بسته بندی صنعتی است ب مشتریان عزیز خود معرفی می کند ?

این نایلون شامل پوششی از پلاستیک است که به شکل فیلم و رول و با استفاده از دستگاه استرچ در اطراف محصول کشیده می‌شود. آنچه استرچ پالت را از دیگر انواع بسته بندی صنعتی جدا می‌کند چسبندگی و کشش بسیار عالی این نوع بسته بندی است. از دیگر عواملی که سبب پیدا کردن طرفداران بیشتر برای نایلون استرچ پالت شده است، شفافیت در حین مقاومت خوب این بسته بندی می‌باشد.

**مزیت های استفاده از استرچ پالت بند در هنگام بسته بندی :

?افزایش سرعت بسته بندی محصول

?کاهش هزینه حمل و نقل بار

?جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل بسته بندی محصول

?افزایش مقاومت محصول در برابر ضربه

? وهمچنین وزن محصول را در هنگام بسته بندی و جابجایی کاهش می دهد

?جذابیت و زیبایی فوق العاده دادن به محصول

?قابل استفاده بودن به صورت دستی و ماشینی

?انعطاف و چسبندگی بسیار عالی

?عدم نیاز به تجهیزات گرانبهای بسته بندی

ازموارد کاربرد استرچ پالت بند ( پالت پیچ)بسته بندی پالت کیسه های مواد شیمیایی ؛ پودری ، سیمان ؛ مواد پتروشیمی ، نوشابه و آب معدنی ؛ کاشی و سرامیک ، آجر ، بشکه ، سنگ آنتیک ، کارتن محصولات ، پروفیل چوب و …میباشد .

((تولید و فروش استرچ پالت بند در بارن پلاستیک تولیدکننده پالت بند فیلم استرچ از عرض ۱۰ سانت الی ۱۵۰ سانت-استرچ سه لایه و با بهترین کیفیت و با کمترین قیمت ممکن-ارسال به تمام نقاط کشور))

5/5 - (1 امتیاز)

تولیدی نایلوننایلون بسته بندی

استرچ پالت بنداسترچ پالت بند دستگاهیاسترچ پالت بند دستیاسترچ پالت بندشفافتولید فیلم نایلونتولیدی استرچ پالت بندرول نایلون استرچفروش استرچ پالت بندقیمت استرچ پالت بندنایلون استرچنایلون استرچ پالت بند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *