باران پلاست با چندین سال سابقه در تولید نایلون حبابدار محصولات تولیدی خود را با کیفیت عالی و قیمتی واقعا مناسب به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

 تولیدکننده نایلون حبابدار

نایلون حبابدار چیست؟
نایلون حبابدار ، پلاستیکی شفاف است که برای بسته بندی موارد شکننده و حساس به ضربه استفاده می شود.نایلون حبابدار به طور منظم، تشکیل شده از نیمکره های پر از هوا (حباب ها) میباشد و برای موارد شکننده مورد استفاده قرار میگیرد.

نایلون های حبابدار اغلب از پلی اتیلن (LDPE) تشکیل شده اند و قطر حباب ها میتواند کمتر از 6 میلیمتر و یا بیشتر از 26 میلیمتر (1 اینچ) به منظور افزایش سطوح جذب شوک در طول حمل و نقل، باشند. شایع ترین اندازه حباب 1 سانتیمتر است.

 

موارد مصرفی نایلون حبابدار

بطور معمول نایلون حبابدار به جهت استحکام بسیار عالی و قدرت ضربه پذیری عالی امروزه در اکثر بسته بندی ها از جمله مبلمان، وسایل خودرو، ظروف، وسایل الکترونیکی، دستگاه ها و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

  • – صنایع خانگی: بسته بندی ظروف و وسایل تزیینی و سفال و …
  • – صنایع برقی: بسته بندی تجهیزات الکترونیکی مانند تلویزیون های LED و …
  • – صنعت: بسته بندی تجهیزات مانند موتورها, سنسورها و …
  • و صدها مورد دیگر از مشتریان نایلون حبابدار هستند.

 

تولید کننده نایلون حبابدار
باران پلاستیک یکی دیگر از برندهای شرکت حباب باران مبباشد که سالیان سال است به عنوان بهترین تولیدکننده نایلون شناخته میشود.این واحد تولیدی با توجه با تجربه بسیار بالا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نیروی کار با تجربه و متخصص، تخصص بخصوصی در زمینه تولید انواع نایلون و به ویژه نایلون حبابدار دارد.

 

از ویژگی های نایلون باران پلاستیک میتوان به شفافیت بالا، استحکام عالی و داشتن حباب های هوا که قدرت ضربه پذیری را به تا چندین برابر بالا میبرد اشاره کرد.همچنین قابل ذکر است که نایلون حبابدار در حباب باران به صورت دولایه و سه لایه و اندازه حباب 10, 20و 30 میلیمتری در گریدهای مختلف برای بسته بندی محصولات قایل ارائه میباشد.

 

برای خرید نایلون حبابدار از باران پلاستیک، به عنوان برترین تولیدکننده نایلون حبابدار با شماره تماس 09127009600 تماس بگیرید.

 

  • تصاویری از انبار شرکت باران پلاستیک

تولیدکننده نایلون حبابدارتولیدکننده نایلون حبابدار

 

مطالب مرتبط

تولیدکننده پالت بند
تولیدکننده استرچ

تولیدکننده نایلون

چاپ نوارچسب

چاپ چسب